SPU Karting on Suomen Pankin Urheiluseuran (SPU) Karting jaoksen kisojen osallistujapalvelu. Kisoja ajetaan Vauhdin Maailma Karting Centerissä (VMKC) noin kerran kuukaudessa keväällä ja syksyllä. Ensisijaiset osallistujat ovat pankin kuskit, mutta myös ulkopuoliset voivat osallistua kisoihin, jos pankin kuskit ei täytä kisan osanottolistaa. Kisaan voidaan ottaa maksimissaan 12 kuskia. Kisan hinta ulkopuolisille on 40 €. Pankin kuskeille kisa on ilmainen (SPU Kisatuki 100%), jos budjetti myöten. Poikkeukset tähän sääntöön kisakohtaisesti, jos tarvetta (lähinnä loppukaudesta).

Laji Karting
Kotipaikka Helsinki
Sarja SPU Karting Mestaruus
Jäseniä 42
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Jarkko ilmoittautui in

Ajetaan tänään!

Jarkko ilmoittautui in

Nyt on osanotto hiipunut sen verran vähäiseksi, että joudutaan perumaan kisa.

Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: jarkko.kivisto@bof.fi, 050 387 0468

Kisat ajetaan Vauhdin Maailma Karting Centerissä (VMKC), Myllykyläntie 2, Vantaa. vmkarting.com